Baltiškas kortų žaidimas “Baltų dievai”
Baltiškas kortų žaidimas “Baltų dievai”
€12,00
Pristatymas per 3 darbo dienas.
Autorius: Lina Kišonytė
Kilmės šalis: Lietuva
Neturime
Ar teko girdėti apie senovės lietuvių kiaulių dievą Krukį? O šiuolaikinės raganos pirmtakę – miško glūdumos deivę Ragainą ?
Su šiais, ir dauguma kitų baltų dievų, galima susipažinti kortų žaidime "Baltų dievai".
BALTŲ DIEVAI – nuotaikingas taktinis kortų žaidimas, kuriame turėsite nugalėti savo priešininkus pasitelkę pačių įvairiausių baltų mitologinių būtybių pagalbą.
Šiuo kortų žaidimu siekiama skatinti skaičiavimo bei taktikos įgūdžius, bendravimą tarpusavyje ir svarbiausia – šviesti jaunimą apie baltų mitologines būtybes, kurias galima aptikti XIV-XVII amžių šaltiniuose.
Kiekviena korta žaidime pristato skirtingą baltų mitologinę būtybę – remiantis tam tikru šaltiniu, pateikiamas jos vardas bei apibendrinta funkcija.
Kadangi žaidimas skirtas tiek mažiesiems, tiek suaugusiems, jo taisyklės nėra sunkios. Tinka vaikams nuo 5-6 metų, kurie jau susipažinę su skaičiais.
Žaidėjų skaičius – nuo 2 iki 6. Kuo žaidėjų daugiau, tuo linksmiau.
Žaidimą galima naudoti ir kaip įprastas kortas.
Kalbos iškart dvi – lietuvių ir anglų.
PILNOS TAISYKLĖS
Žaidime dalyvauja iki penkių žaidėjų. Žaidimo tikslas – atsikratyti visų turimų kortų greičiau už kitus priešininkus.
DALINIMAS
Dalijantysis padalija kiekvienam žaidėjui po 5 kortas. Dalijama po 1 kortą pagal laikrodžio rodyklę. Likusios kortos užverstos padedamos ant stalo.
PUOLIMAS
Žaidimą pradeda dalijusiojo kairėje sėdintis žaidėjas. Jis ant stalo padeda nuo vienos iki penkių vienodos grupės kortų žaidėjui kairėje. Kortas ant stalo puolantysis žaidėjas gali padėti tik vieną kartą per ėjimą.
GYNYBA
Žaidėjas kairėje ginasi. Padėtas kortas jis turi nugalėti arba persiųsti kitam žaidėjui, taip praleisdamas savo ėjimą.
Norint kortas nugalėti, žaidėjas turi parinkti pranašesnės grupės bei didesnio skaičiaus kortas ir padėti jas ant viršaus. Jei šios kortos yra sėkmingai nugalėtos – ėjimas baigiasi.
Pastebėjimas: Besiginančio žaidėjo kortų skaičiai visada turi būti didesni, nei priešininko kortų. Pavyzdžiui, jeigu priešininkas ant stalo padeda gamtos būtybės kortą su skaičiumi 9, pranašesnė bus Žmogaus aplinkos korta su skaičiumi 10 ir daugiau. Tačiau Dangaus kortos gali nugalėti ir didesnį skaičių turinčias Gamtos ir Žmogaus aplinkos kortas.
Dangaus kortą galima nugalėti su didesnio skaičiaus Dangaus korta.
Galios korta gali nugalėti ne tik vieną, bet ir keletą kortų vienu metu, nepaisant jų grupės ar skaičiaus.
Vienas žaidėjas gali gintis nuo ne daugiau kaip 5 kortų.
PERSIUNTIMAS
Norint kortas persiųsti sekančiam žaidėjui ir praleisti ėjimą, ant stalo reikia padėti kortą, kurios skaičius sutampa su bent vienos iš jau padėtų kortų. Persiųsti negalima, jeigu ant stalo jau yra 5 kortos arba žaidėjas kairėje neturi pakankamo skaičiaus kortų gynybai.
KORTŲ PAĖMIMAS
Jei besiginantis žaidėjas negali nugalėti jam pateiktų kortų, jis turi jas visas pasiimti. Kortas susirinkęs žaidėjas netenka galimybės atlikti puolimą ir žaidimą tuo pačiu būdu tęsia jo kairėje sėdintis žaidėjas.
ĖJIMO PABAIGA
Žaidėjui sėkmingai apsigynus, visos ėjime panaudotos kortos padedamos į atskirą krūvelę ir žaidime daugiau nedalyvauja. Visas kortas nugalėjęs žaidėjas toliau puola jo kairėje sėdintį priešininką.
Kiekvieno ėjimo pabaigoje mažiau nei 5 kortas rankoje turintys žaidėjai iš užverstų nepanaudotų kortų krūvelės paeiliui ima po trūkstamą skaičių kortų, pradedant nuo puolusiojo žaidėjo.
ŽAIDIMO PABAIGA
Jeigu kuriam nors žaidėjui nepanaudotų kortų nelieka, jis – vienas iš pirmųjų laimėtojų ir dalyvaus tik kitame kortų dalinime. Toliau žaidžia tik likusieji. Paskutinis žaidėjas, kuris rankose turi kortų, iškrenta iš žaidimo ir daugiau nežaidžia.
Jeigu žaidimo gale likę du žaidėjai paskutines kortas išmeta vienu metu, jų dvikova baigiasi lygiosiomis ir jie abu dalyvauja sekančiame žaidime.
Visos kortos surenkamos ir vėl išdalinamos – žaidimas kartojasi, tik šį kartą žaidžia tie, kurie pirmi atsikratė visų kortų. Taip žaidžiama, kol lieka vienas laimėtojas, per visus žaidimus sugebėjęs atsikratyti kortų greičiau už priešininkus.